dinsdag 24 december 2013

Oh deer...

 
... morgen is het Kerst !

Het gevoel zal wel komen.
Morgen ofzo.

Ik maakte nog snel een DIY.
Hertjes !
Om een cadeautje mee op te leuken.

Of een boom.




































Nodig:

houtjes (ik ♥ berkentakken, tuincentrum, ongeveer 2 cm doorsnede)
verstekbak + handzaag
boormachine, boortje nr. 4
kleine takjes voor het gewei
vilt
lijm
spijkertjes

Zaag de takken in stukjes van ongeveer 5 cm.
De onderkant schuin en de bovenkant recht.

Boor een gat door de zijkant (helemaal door) voor de oren.
Bovenop 2 gaten naast elkaar boren voor het gewei.

Laat lijm in de gaten voor het gewei druppen.
Duw de takjes erin.
Knip 2 oortjes van vilt en druk deze (ik deed het met een satéprikker, want anders zit je speld/ schaar onder de lijm) in de zijkanten.
Timmer 2 kleine spijkers als ogen aan de voorkant.
Aan de achterkant kun je een punaise prikken voor het touwtje.
Ik deed er een nietje in met het nietpistool.
Dat ging niet zo best...
Er zitten nu 2 nietjes in de werkbank.
Gelukkig niet in mij.


Hele fijne Kerstdagen allemaal !

11 opmerkingen:

vervlogen dagen zei

Net geschaatst (ijsbaan), huis aan kant, kinders een voor een onder de douche, Nat King Cole zingt kleffe kerstliedjes. Ja hoor, kerstgevoel.

Straks kippetje in de oven, lekker toetje maken. Wijntje met hapjes. Vanavond naar de kerk (ik) en All you need is love (de rest). Kerst is een makkie!

GeNIET ervan op je eigen manier! Liefs, Petra

Anita zei

Dat kerst-gevoel dat zit in jezelf ...
Dus dat is er morgen gewoon hoor! ;-)
We wensen jullie mooie dagen en een warm, liefdevol en gezond 2014
Fijne weken GENIET van en met elkaar!
Lieve groet, Rudi, Anita, Solim en Brian

homemade@myplace zei

so beautiful!!!!!! ;oD
Buon Natale and Felice 2014 !!!!!!
xxxxx Ale

Patricia zei

Oh dear,
wat een leuke hertenkopjes!
Fijne feestdagen!

fieve zei

Super leuk!
Ik moet soms zo lachen hoe jij de tekst zo lekker nuchter er neer zet!!!
Maar leuk bedacht!!!
Heel fijne kerstdagen met of zonder kerstgevoelens! Ik maak het altijd extra gezellig, kerstmuziek aan en dan komen bij mij de kerstkriebels!!!! XXX

Alexandra zei

Wauw, die zijn wel helemaal toppie, en zo super gezellig...
Fijne dagen en een creatief 2014


Liefs ♥ Alexandra

Moois van mie zei

wat een schatjes!
fijne kerstdagen !

Unknown zei

Leuk! Jij ook fijne dagen!

vaNNien zei

Oh wat zijn ze leuk!!
Fijne kerst met je gezinnetje.

Pipowagen aan Zee zei

Grappig!
En jij ook fijne dagen..
(alhoewel ik het soms allemaal een beetje TE vind hoor dat kerstgedoe;-)

petra zei

wat leuk gemaakt!! Heb je het kertgevoel al gekregen? Vroeger had ik ook meer kerstgevoel hoor...nu is het gewoon relaxt en gezellig. grtjs