donderdag 10 april 2014

Hop, hop, hop...

... haasje in galop.

Hmm.
Nja.



Het schijnt bijna Pasen te zijn.
Gisteren was het nog Kérst !
3x keer knipperen met je ogen en weer een week voorbij.
Man.
Ik kom tijd tekort...

Ik maakte van Krimpie wat huppelige haasjes.
Met een staartje van wolvilt.
Je kunt ze als broche dragen.
Of er kan een hanger van gemaakt worden.
Ze liggen op mijn kraam.













Leuk om te zien dat mijn patroon van de pomponhaasjes zo goed gebruikt wordt !
Ik heb een link in mijn blogpost geplaatst naar het patroon.

Ook de paashangers liggen te wachten op een nieuw thuis !

 

8 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat een schattige haasjes ;)

merula zei

ooo wat een leukerds! Om blij van te worden :)

vaNNien zei

Wat zijn ze leuk!!! Pas maar op, straks springen ze je kraam uit!

methartzielvansil zei

Ik hou van die wollige kontjes-xxx

Bienemize zei

Schattig!!!!

Een dotje wat zei

Ze zijn superleuk!
Fijn weekend, liefs Marieke

confetti lab zei

Enig en wat een leuk effect die kontjes.

Unknown zei

Oke een beetje mosterd na de maaltijd maar ze zijn superschattig :-) Droeg vandaag ouw diamand nog!