vrijdag 14 februari 2014

Tattoo...




... zonder pijn.

Sommige tattoos zijn prachtig.
Bij een ander.
Het is alleen zo... onomkeerbaar.
I love Jan, Piet, Henk, Jelle.
Zoiets.
Ik zou dan gaan voor een mooi plaatje.
Iets tijdloos.
Als ik zou durven dan, hè.

Deze tattoos zijn in ieder geval niet pijnlijk.
In meerdere opzichten.
En als je er niet meer naar kunt kijken...
gooi je ze aan de kant.

Inspiratie kreeg ik door Mollie Makes nr. 36.
In plaats van nepleer, gebruikte ik vilt.


achtergrond ankepanke

Ik experimenteerde ook wat met Krimpie.
Natuurlijk wilde ik er ook op borduren.
Zelf vind ik het een geslaagd experiment.
Alleen de kleuren zijn wat donker geworden.
Ik gebruikte Sharpies.
Als je nog een tip hebt voor een mooi resultaat... graag !



Sorry Instagrammers voor de herhaling.
Sorry niet-instagrammers voor de steeds langere tussenpozen van de blogberichten.
Mijn laptop wil geen foto's uploaden, mijn stand alone wil er vervolgens geen tekst bij zetten.
Ik word er gék van.
Ook kan ik bijna nergens reacties achterlaten bij Blogger.
Zelfs met mijn mobiel niet meer.
Er zijn vele ergere dingen.
Weet ik heus.
Maar de lol gaat er zo wel af.

Genoeg gemopperd !
Heppie Valentinesday !
Wat ervan over is dan...
 

8 opmerkingen:

Unknown zei

Ik durf het ook nog niet, zo'n onomkeerbare tattoo! hihi en dat terwijl mijn zus eigenaresse is van een Tattooshop.... vind die stoffen van jouw erg leuk! groetjes Lisanne
draad en praat...

merula zei

beide leuk!

Unknown zei

Heel leuk en nee geen tips, ik heb enthousiast krimpie aangeschaft, maar daarna gingen we verhuizen en heb ik geen oven meer :-(

Marieke zei

wat een leuk idee! vooral die van vilt vind ik mooi ;-)

Juffertje in het Groen zei

Leuke ideetjes! Heb je al eens Copic Markers gebruikt? Zo'n fijne resultaten.

homemade@myplace zei

love the felt version!!!!!!
xxxxx Ale

vaNNien zei

Kijk, zo durf ik ook wel een tattoo ;-)
Supermooi gemaakt!!!
Balen hè, als computers niet doen wat ze moeten doen. Hoop dat het snel oplost!

Anita zei

Ooh ... ik heb lange tijd dochterlief kunnen weerhouden van zo'n onomkeerbare tattoo maar trok toch aan het kortste end ;-)) Intussen heeft ze een muzikale linker voet en een "gebloemde" rechtervoet.

Geef mij deze tattoo's maar: heel mooi! vooral die van vilt!
Groetjezz lfs mij