zondag 23 december 2012

Kopje...

... thee ?

Thee is mijn drankje (hoe wist je dat Marina ? Thanx, heel lief).
Ik drink weinig anders.
Uit een groot theeglas.
Dat vind ik het lekkerst.

Maar met theekopjes kun je anders wel hele leuke dingen doen !
Bij Zilverblauw zag ik deze.
Zo leuk !
Gemaakt door Kim Welling.

En nu de Kerst dit jaar, toch gewoon doorgaat.
Ik bedoel... de aarde draait nog steeds rond.

Maakte ik wat om weg te geven.
En om zelf neer te zetten natuurlijk !
(En ik weet dat de foto's slecht zijn. Understatement)





Kopjes: kringloop; 0,35 - 0,50 cent
Paddestoelen: kringloop; neem maar mee 0,0 cent
Hertjes: Xenos, in één of ander fout Kersttafereeltje waar ik ze uit gesloopt heb; 1+1 gratis 1,99 per stuk (de ijsbeer en de hinde leende ik van onze kleine man en zijn van  Schleich - ik ♥ Schleich)
Bolmos: Tuincentrum; 4,49 euro
Kerstboompjes: Tuincentrum, afdeling Engels Kerstdorpjeskitch (O, en als je je kind mee neemt ben je daar voorlopig niet weg. Succes, ik heb je gewaarschuwd...); 2,00 euro per 4.

Taartkaarsjes: Hema; 0,75 cent per pakje van 24 stuks


14 opmerkingen:

CarlaK.be zei

ooooh, heel schoon!
liefs!

Mariël zei

Oh! Leuk zijn ze!

Patricia zei

JoeHoeé, MERRY CHRISTMAS!
Leuke weggeefkadootjes :)
en voor jezelfkadootje!

Anoniem zei

Schattig en mooi!

Huis lief huis zei

Ach, ze zijn echt leuk! Ik ga toch ook maar zo'n schattig kerststukje maken. Nu heb je alle genoemd, maar waar heb jij die houten schijfjes (met X-MAS) vandaan???

Marina zei

Lief lief!
Mos en beesten altijd goed :)

Helmi zei

Wat mooi, ook al ben ik meer van de koffie! Fijne feestdagen.

vaNNien zei

Superleuk!
Hele fijne kerst voor jullie 3tjes. Geniet van elkaar!

Marieke zei

Super! zo leuk ;-)

limoenen zei

Leuk, leuk, leuk! Ga ik morgen nog even aken als kerstkadootjes.

Een dotje wat zei

Echt superleuk! Fijne feestdagen gewenst!

Karen. zei

héél erg leuk en gezellig :)

Kaatje Catootje zei

Tjee vind je foto's hartstikke mooi hoor. Heb je mijn foto's al eens gezien? Ben aan't sparen voor een goede camera...en in de tussentijd moet het maar even zo...
schattige stukjes ook. ga snel nog even naar de Xenos toe. Fijne dagen

Anoniem zei

Wat schattig!! Kan ook nog best na de Kerst, als wintertafereeltje!
Groetjes, Machteld.