vrijdag 23 maart 2012

Leg de wortels maar vast klaar...


... misschien heb je straks een konijn !

Van mijn laatste 3 houtjes (eind april worden de nieuwe houtjes geleverd), maakte ik 3 konijnenbroches. De roze mag bij mij blijven. De lijm vond zijn weg door het houtje, waardoor hij 'afgekeurd' is.

Als je 1 van deze konijntjes wilt winnen, laat dan een berichtje achter. Op zondag 1 april maak ik de winnaars bekend. Je mag je voork(l)eur erbij zetten. Wil je heel graag een andere kleur, dan kan dat ook.
Iedereen mag meedoen. Volgen en een link plaatsen mag, hoeft niet.




Nog iets vergeten?
Nope.
Gaan we nu lekker genieten van de zon.
Goed weekend !


46 opmerkingen:

Caroline zei

Oh, dat zou echt iets zijn voor mijn dochtertje, die helemaal dol is op haar (echte) konijnen. De blauwe zou ze prachtig vinden!
Groeten, Caroline

Johanna zei

Erg leuk al is mijn kleindochter nog wat te klein, maar het gaat hard. De groene vind ik erg leuk. Zou graag meedoen.

Annabel Schrijft zei

Oh die zijn leuk!! Ik zou graag mee doen voor de groene (maar ik zeg ook geen nee tegen de blauwe hoor ;) ).
Volgen doe ik al en ik zal een link plaatsen op mijn blog.

MiM zei

Wat zijn ze lief! Helemaal geweldig! Met die pompom-staartjes! Ik wil graag een kansje wagen. Geen voorkeur, ze zijn beide geweldig! Liefs MiM

emmel-prutsemieke zei

zo schattig die konijntjes! wie wil die niet hebben!? Ik wel hoor!

Hanne zei

heel schattig, ik vind de blauwe het leukste.
Nog even een vraagje, kun je dat soort houtjes gewoon ergens kopen of zaag je die zelf?

xx Rabbitje

Majane zei

Ik vind de groene wel leuk, past bij het lentegevoel.

Liza zei

De Blauwe!
Die is mooi, en kan ik nu wel even gebruiken(rottijd)

Je hebt een heerlijk weblog!

methartzielvansil zei

O-JEH-Wat denk JIJ-graag doe ik mee-Blue vind ik het mooist-ik kom nog met een bestellinkje voor de hangers-xxx-Sil.

Mevr. Snoeshaan zei

Die zijn echt superleuk! Ik doe heel graag mee voor de groene, die is zo lekker lente-achtig en past mooi op mijn tas!

Linsiedepinsie zei

Geweldig! Ik wil wel een kansje wagen om het konijn met de groen staart te winnen!

Anoniem zei

Wat een leuk ding weer. Vind je weblog altijd een opvrolijker!!
Doe graag mee voor het groene knijn!
Lieve groet, Bernie

zzoe zei

i'll try!

Patricia zei

Leuk idee!
Lieve konijntjes!!!
Die groene past wel mooi bij mij ;)

Sofie zei

Zo lief ! de blauwe zou de jongsten hier wel een leuk cadeautje vinden! Ik trouwens ook ;-)
Zal je linken op mijn lekkerbekkenblogje!
Groetjes Sofie

Nicole zei

Hoi!
Voor mijn dochter doe ik mee. Omdat Glinster is weggelopen. Haar mooie grijze konijn zwerft nu ergens rond. Of misschien is ze door een ander gezien opgevangen... dat hopen we maar! Gelukkig hebben we Lana nog. Die mag in haar hok blijven. Wellicht dat we Glinster straks in gedachten op het shirt van dochterlief mogen spelden.

Leuke broches, heel origineel!
Groetjes van Nicole

Nicole zei

Hoi!
Voor mijn dochter doe ik mee. Omdat Glinster is weggelopen. Haar mooie grijze konijn zwerft nu ergens rond. Of misschien is ze door een ander gezin opgevangen... dat hopen we maar! Gelukkig hebben we Lana nog. Die mag in haar hok blijven. Wellicht dat we Glinster straks in gedachten op het shirt van dochterlief mogen spelden.

Leuke broches, heel origineel!
Groetjes van Nicole

Anoniem zei

Wat zijn ze allemaal leuk. Ik heb voorkeur voor blauw, maar ook de anderen zijn erg lief.
Ik wil wel een kansje.
Liefs
Nine

Helmi zei

Heel erg lief! Fijn en zonnig weekend.

Moois van mie zei

wat een origineel liefje ! Ik denk dat ik nu ga starten met het verzamelen van broches en dan mag deze niet ontbreken ;-) de blauwe liefst!

Annagreet zei

Ik doe graag mee! De groene past het best bij mijn vrolijke lentebui!

Christel zei

Wat een enorm leuk idee weer! Ik zou graag meedoen voor de groene!

vaNNien zei

Wauw, wat zijn ze leuk!! Zou graag meedoen voor de blauwe!

maarnietvangrijs zei

Oh wat zijn ze lief!!!!

fieve zei

Ze zijn echt prachtig!!!!

Agi zei

Heel mooi! Ik doe graag mee voor de groene.

Lieke zei

Oh wat zijn ze lief! Konijntjes zijn al sinds jaar en dag m'n lievelingsdieren. Ik doe graag mee met een gokje, en ga je ook volgen.

Groetjes Lieke

Unknown zei

Ik zou dan voor roze gaan. Maakt mij niet uit hoor zo'n vlekje lijm maar blauw is ook leuk! Oh wacht, ik moet eerst maar eens winnen :P

Helen zei

Ik doe graag mee met deze leuke give away. En dan het liefst het konijntje met de groene staart.
Nu nog hopen of ik mijn dochters kan verrassen.
Groetjes Helen

Snorresnoes zei

Ik wil ook wel een kansje wagen... die blauwe <3 ge-wel-dig!

Anoniem zei

Aaaah, is de rose afgekeurd? Nee toch....?
Die wil best eens op mijn nieuwe jas hoor!!

Liefs en een dikke knuf van mij
XXX

Siem zei

Heintje......Konijntje!

Marina zei

Helemaal jou, helemaal geweldig!
Meedoen of niet, winnen of niet, je bent een topper in het bedenken van coole creaties :0)

Juffrouw Koekie zei

Hier een brochkes en dierenfan! :-)
Ik ga de deur niet uit zonder een brocheke.
Ze zijn geweldig mooi, leuk idee ook trouwens!
Ik doe graag mee voor het groene, dat past het best bij het merendeel van mijn kledij :-)

sneksniltje zei

Zo mooi! Ik waag mijn kansje voor het knijntje met het blauwe knollestaartje. Ziet er echt superlief uit!

Huis lief huis zei

Via Sil kom ik op jouw blog en ZO LEUK, dus ik ga je volgen....
Groetjes, Caro
van Huisliefhuis

Mariska zei

O een hoppehop, zoals de meisjes hier een konijn noemen. Ze zouden het geweldig vinden!!

Anne-Marie zei

Ik vind ze allemaal even schattig, misschien dat blauw het beste past bij de kleurenvariatie in mijn garderobe (LOL, wit/blauw/zwart/grijs).

Elizabeth zei

ha ha... dit is iets uit een ver verleden als herinnering.. leuk dat je dat weer ophaalt.
Die houtjes zijn nieuw voor me.. ook erg leuk.

Anoniem zei

Lovely Rabbits!
My favorite is PINK! I hope that I win one :)

-Minna-

Esther zei

Wat een leuke en originele broches!
Ik doe graag mee, kleur maakt niet uit.

Esther

Anoniem zei

Hoi, ik wou ook erg graag mee doen met de give-away.
Wat een leuke konijntjes zeg!
Ik zou een paarse erg leuk vinden als je die ook hebt anders een blauwe.
Ik kan nooit een berichtje achterlaten.
Op één of andere manier lukt dat nooit, dus dan probeer ik het via deze weg.
groetjes Yvonne

HOEPZIKA ! zei

Leuk zeg, ik doe graag mee en heb geen voorkeur...

Corien zei

Leuk zijn ze zeg! Ik doe graag mee. Ik vind beide kleurtjes erg mooi, dus heb geen voorkeur.
Groetjes Corien.

Miekems zei

Wat zijn ze leuk! Ik doe dus graag mee... Mijn zoontje is DOL op blauw dus mocht ik winnen dan heel graag blauw!

Miekems zei

Wat zijn ze leuk! Ik doe dus graag mee... Mijn zoontje is DOL op blauw dus mocht ik winnen dan heel graag blauw!