vrijdag 7 oktober 2011

Als je goed om je heen kijkt...

... zie je nog eens wat.

Sinds de kleine man naar de PSZ gaat, heeft hij het over kaboutertjes en is hij chronisch verkouden. Ik geloofde 'm eerst niet. Levendige fantasie, dacht ik, net z'n moeder.

Maar toen we samen de klimop snoeiden hoorden we geschreeuw en gemopper...


























... Na wat speurwerk vonden we dit stel. Ze waren nogal boos, maar tegen de gelukzalige glimlach van de kleine man konden zelfs deze 4 niet op.
Ik zag mogelijkheden... stapels wasgoed weggestreken terwijl ik heerlijk in bad zat ofzo...




Kleine man had andere plannen. Hij hield ze bij zich en was niet van plan ze te delen...


Goed, voordat ik helemaal doorsla...
Gemaakt van wasknijpers gekocht bij Dille en Kamille. Geverfd met acrylverf, beentjes afgezaagd (ahhhh) en een gat geboord voor de armen (stuk chenilledraad met daaromheen een stukje vilt). Kleertjes van vilt maken het af.

Nog steeds kan ik bij velen niet reageren en ik hoor ook, dat niet iedereen hier kan reageren. Sorry ! Ik moet het nog uitzoeken... Ik wacht nog op dé tip. Het heeft niets met het aangevinkte hokje te maken.

16 opmerkingen:

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

:-)
Isis haar opa is met David de kabouter en vrienden naar het bos getogen om daar bij de rood-met-witte-stippen paddestoelen foto's te maken. Zo bijzonder zo'n opa. Eentje die kabouters tegenkomt in het bos, vindt Isis <3

Anoniem zei

Leuk!!!

iris zei

de kabouters zijn erg leuk geworden. Ziet er ook gezellig uit zo in de klimop.

lien zei

Wat een vrolijke kaboutertjes, erg leuk!!

Johanna zei

Ja nou je het zegt zie ik er een wasknijper in. Erg leuk gemaakt en vertelt.

maarnietvangrijs zei

Fantastisch! Ik heb het nooit zo op kabouters, maar deze zijn geweldig!

Unknown zei

je moet firefox installeren en niet meer naar blogger gaan via internet explorer, heb het ook lang gehad maar sinds die firefox is het opgelost, probeer het eens zou ik zeggen.

Prachtig volk daar tussen jullie struiken.

Moois van mie zei

zalig toch, zo'n mannetjes in je tuin !

Lila Lime zei

Ik zag je kabouters gisteravond. En ik vind je idee zo geweldig! Wauw, geweldig bedacht.

Marjolein zei

Vrolijk idee zeg!

Groet!

Anoniem zei

hihi, gek op dit soort verhaaltjes. En die vrolijke kabouters, moppig hoor.
Groetjes, Tanja

Elizabeth zei

ik denk dat ik maar eens beter moet opletten als ik buiten loop...misschien zie ik dan wel eens een kabouter. Leuk hoor.

Isabel zei

They are so funny!!!Cute!!!

De Gulle Aarde zei

Oh....wat zijn die ontzettend leuk!!

Siem zei

Ja, kabouters. Mooi stel die van jullie. Die wonen bij ons in het poppenhuis. In het begin deden ze nog wel wat, maar tegenwoordig liggen ze liever lui in hun bankje. Je hebt er niets aan, je moet het allemaal zelf doen ;-) Ik vroeg ze vandaag nog of ze zin hadden om mee te schilderen. Ook niet dus. Roodborstje in de maak dus, nou ja, wat in het hoofd zit komt er nog niet helemaal uit. Dit zijn flardjes, de echte laat ik natuurlijk niet zien.

Geen idee wat dat is met jouw blog, ik heb er in ieder geval geen last van.

Anoniem zei

Ik blijf proberen lieve schoonzus.....
De aanhoudster wint!!!!!!!

En die kaboutertjes? Fantasie zit bij ons in "THE FAMILY"!!
Ik vind die met de gele puntmuts zo lief..... of komt dat door haar naam?

Knuffel