zondag 10 juli 2011

Trots...

...op Rineke. Ze schreef het boek 'Gelukkig hoogbegaafd'. Gisteren was de boekpresentatie en ik gaf haar een geluksolifant. De olifant staat symbool voor kracht, wijsheid en intelligentie. Haar logo maakte ik een aantal jaren geleden en ik vond het wel mooi haar nu een vilten olifant te geven.
Ik hoop dat veel ouders, leerkrachten,  familie en anderen baat bij haar boek hebben. Want het is een misvatting, dat hoogbegaafden zich wel redden op school (uitzonderingen daargelaten)....


15 opmerkingen:

lien zei

En je mag ook wel trots zijn op jouw mooie creatie hoor! Wat een leuk olifantje!!

Marina zei

Mooi logo, heel erg toepasselijk.
En je geluksbrenger die zou ik hel erg koesteren, zo lief van je.
Herkenning in "je verhaal" is altijd een meerwaarde!

Belinda zei

En wat was het leuk om je bij de boekpresentatie tegen te komen. Inclusief houten-borduur-ketting ;-)
Ik heb gisteravond in de tuin het boek in een ruk uitgelezen....

Anki zei

Wat een leuke olifant! Ben ook benieuwd naar het boek, las er bij Belinda ook al over inderdaad.

Rineke Derksen zei

Ik vind het olifantje prachtig en het heeft een speciaal plekje gekregen. Fijn dat je bij de presentatie van mijn boek was!

Anja Brunt zei

Och hij doet me gelijk denken aan het net geboren olifantje in Artis.
Prachtig!

Miek zei

O wat een leuke olifant!! Prachtig gemaakt.
Wil ik graag bestellen ,kan dat???? :))

Helmi zei

OH, mijn zus heeft hem al besteld. Het is inderdaad een schattig olifantje.

Madieke. zei

Mooi!!

soil*liset zei

Mooi!! En even op hun site gekeken.. en wat mooi logo! (en om op je vraag terug te komen.. er staan 2 data op mijn site, dan weekje op vakantie en dan komen er nieuwe data te staan!)

Gabriella zei

Mooi en lief olifantje :)

li-lisette zei

wat een prachtig gevoelig olifantje!!

en wat een mooi logo maakte je!!

Anoniem zei

Ooooh meid wat super leuk die "geluks-olifant"!
Ik draag nog steeds je "geluks-uiltje" bij me.

Maar komt er naast het "geluks-uiltje", het "geluks-olifantje" ook een "geluks-kikker"? Als je begrijpt wat ik bedoel?


Liefs van je schoonzus

Anoniem zei

Heel leuk olifantje!

Connys Cottage zei

wat lief